موسسه حقوقی پیشگامان عدالت

موسسه حقوقی پیشگامان عدالت

"سیدعلی هاشمی خشکناب"
موسسه حقوقی پیشگامان عدالت

موسسه حقوقی پیشگامان عدالت

"سیدعلی هاشمی خشکناب"

"موسسه حقوقی پیشگامان عدالت"

به نام عادل بی همتا

"موسسه حقوقی پیشگامان عدالت" با 12 سال سابقه ی درخشان در زمینه خدمات حقوقی، با همکاری وکلا، اساتید و حقوقدانان مجرب و استفاده از تجربیات ارزشمندِ قضات محترم بازنشسته  دادگستری، بعنوان موسسه ای پیشتاز در ارائه خدمات تخصصی قضایی و اداری شامل:

-خدمات قضایی اعم از قبول وکالت در محاکم حقوقی، کیفری، خانواده، دیوان عدالت اداری، فرجام خواهی در دیوانعالی کشور و ...

- ارائه خدمات اداری ومشاوره های تخصصی در موارد ملکی، ثبتی، مالیاتی، شهرداریها، ادارات زمین شهری، حفاظت از محیط زیست، منابع طبیعی، مراتع، جنگلبانی و...

-ارائه خدمات در زمینه تجارت داخلی و خارجی، تنظیم قراردادهای تجاری داخلی و بین المللی (اعم از صادرات و واردات کالا، حمل و نقل دریایی، هوایی، خدمات گمرکی و کلیه ی موارد مرتبط) و...

-قبول داوری در قراردادهای داخلی و بین المللی./.

-مشاوره تخصصی و اقدامات مجاز منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، در خصوص  اخذ یا اعطای نمایندگی خدماتی، تجاری، آموزشی و... سرمایه گذاری های ملکی، تولیدی، خدماتی، بازاریابی بین المللی، اخذ اقامت، ویزای کار، تحصیل و...

-برگزاری همایشها و سمینارهای تخصصی حقوق در مناسبت های خاص با دعوت از حقوقدانان برجسته ی داخلی و بین المللی./.

- نوآوری و ارائه ی ایده های نو در عرصه آموزش حقوق، جهت گشودن افق های جدید پیش روی داوطلبان آزمونهای حقوقی و دانشجویان حقوق مطابق جدیدترین و به روزترین قوانین حقوقی داخلی و بین المللی./.

-ایجاد علاقه و رغبت در میان هموطنان عزیز برای کسب و فراگیری موارد اصلی و کلیدی علم حقوق با انگیزه و هدف به حداقل رساندن صدمات و خسارات ناشی از عدم آشنایی با قوانین حقوقی

-ارائه خدمات وکالتی به هموطنان عزیز به دو صورت:

-"وکیل و مشاور دائمی" با قراردادهای مدت دار جهت ارائه دائمی خدمات اعم از ارائه مشاوره های تخصصی مورد نیاز و درصورت ضرورت، اعلام وکالت در مراجع قضایی ذیربط و دقاع از حقوق موکل در پرونده های موجود در طول مدت زمان قرارداد./.

-"وکیل و مشاور موقت" با قراردادِ وکالت متعاقب با اعلام نیاز مراجعه کننده محترم به وکیل و مشاورِ حقوقی بابت پرونده با موضوع مشخص جهت ارائه مشاوره های لازم و درصورت نیاز، اعلام وکالت در مراجع قضایی ذیربط و دفاع از حقوق موکل./.

-اطلاع رسانی درخصوص: قوانین جدیدحقوقی، اصلاحات احتمالی صورت گرفته در قوانین قبلی، قوانین مهم و روزمره نشر یافته در روزنامه رسمی کشور، آراء وحدت رویه ی صادره در دیوانعالی کشور، نظریه های مشورتی اداره کل حقوقی قوه قضاییه، و کلیه موارد حقوقی که اطلاع از آنها باعث تضمین بیشتر سلامت زندگی حقوقی شهروندان خواهد بود./.

-اطلاع رسانی ویژه درباره قوانین و جرائم اینترنتی و مرتبط با فضای مجازی، توصیه ها و دستورالعملهای پلیس محترم فتا که بر حسب ضرورت امروزِ جامعه و جلوگیری از سوءاستفاده ی برخی افرادِ شیاد و مجرم از عدم آگاهی شهروندان در فضای مجازی، کاربردی تر شده و عدم اطلاع از این قوانین و توصیه ها مطمئناً تبعات و خسارات گاهاً غیرقابل جبران خواهد داشت./.

-ارائه خدمات حقوقی به وزارتخانه ها، ادارات، ارگانها و سازمانهای دولتی و بخش خصوصی./.

-واحد چاپ و انتشارات (درحال راه اندازی)

فعالیت نموده و افتخار خدمت به هموطنان عزیز را دارد./.

"سیدعلی هاشمی"

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.